Moni varmasti onkin tähän törmännyt jossain päin nettiä, mutta laitetaan nyt vielä tänne, minua tämä jaksaa aina vain naurattaa :)


Kuinka monta koiraa tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?

* Kultainennoutaja: Aurinko paistaa, päivä on vasta alussa, meillä on koko elämä edessä, ja sinä istut sisällä ja huolehdit jostain pöljästä hehku-lampusta?
* Bordercollie: Vain yksi. Ja laitan vialliset johdotuksetkin kuntoon.
*Englanninbuldoggi: Vaihda sinä se lamppu mutta ennen sitä nosta minut sohvalle nukkumaan.
* Berhandilainen: Onkss (slurps) nää lamput kuolan kesstävii? (slurps)
* Mäyräkoira: En yllä siihen pahuksen lamppuun!
* Toyvillakoira: Puhallan vain bordercollien korvaan ja hän tekee sen. Siihen mennessä kun talon sähköjohdot on vedetty uusiksi, kynteni ovat kuivuneet.
* Rottweiler: Siitä vaan! Yritä pakottaa!
* Punainen irlanninsetteri: Lamppu *häntä vispaa* missä se on *vispaa enemmän ja pyörii ympyrää kuono maassa* missä lamppu *jatkaa samaa pari tuntia tuloksetta*
* Shih tzu: Kyyle kyldäpieni. Anna palvelijoiden hoitaa asia...
* Suomenlapinkoira: Minulle riittävät revontulet!
* Basset hound: (tuijottaa ilmeettömästi kun pyydät sitä vaihtamaan lampun)
* Espanjanvesikoira: - ¿Excúseme? No hablo finlandés.
* Labrador: Minä! Minä! Ole kiltti anna minun vaihtaa hehkulamppu! Saanko? Saanko? Saanhan?
* Malamuutti: Anna bordercollien tehdä se. Voit antaa minulle ruokaa sillä välin kun hän on hommissa.
* Malinois: Ou Jeah! Mä teen sen heti! Mitä muuta mä voin tehdä? Mä teen kaiken mitä pyydät! Ai sori hyppäsinkö mä vahingossa pöydälle, no enhän mä nyt tarkottanut, että se maljakko olis pudonnut. Jaa että sokeriastia tippui myös. No kyllä mä ehdin vielä nuolla ne sokeritkin. Mutta toisaalta mä kyllä tykkään olla pimeessäkin! Aivan sama! Voin kyllä vaihtaa sen lampunkin! Ohoh törmäsin seinään...  (Minusta tämä on kyllä ihan ilmiselvä Penni ;o)
* Cockerspanieli: Miksi vaihtaa? Voin pissiä matolle pimeässäkin.
* Volpini italiano: Mamma mia mikä lamppu, kerrassaan fantastico...
* Dobermanni: Kun on pimeää, minä aion nukkua sohvalla.
* Suomenpystykorva: Höh! *Hauhau* Mitään *hauhau* ei *hauhau* tapahdu *hauhau* vaikka *hauhau* mä *hauhau* haukun *hauhau* kuinka *hauhau* paljon *hauhau*
* Mastiffi: Mastiffit EIVÄT pelkää pimeää.
* Chow Chow: Olen samaa mieltä malamuutin kanssa. Siis kunhan olen ensin ottanut torkut!
* Briard: No, voinhan mää sen tehdä.. ööh vai tekeekö joku vai ööh mitä siis, ihan yksin vai?
* Saksanpaimenkoira: Jos joku vieras sanoo että pitää vaihtaa niin älä nyt, mä vartioin että tuo borderi hoitaa sen oikein, mutta jos mamma käskee niin tottakai, minkävärisen haluat ja kuinka monta?
* Bichon Frisé: Sinä luulet - MINUN - tekevän MITÄ? Mitä jos vain makaan tässä ja näytän upealta?
* Ajokoira: ZZZZZZZZZZZZZZZZZZz
* Tiibetinterrieri: Ai mitä, mikä lamppu? Mulla on tukka silmillä koko elämän ajan, olen siis tottunut pimeään. Eiköhän joku muu sen tee (mutinaa)
* Hollanninpaimenkoira: Jes! (* hyppy *) Hehkulamppu! (* hyppy *) Anna mulle se! (* hyppy *) Vaan mä pääsen noin korkeelle! (* hyppy *) Bordercollie ei ikinä yltäis tonne! (* hyppy *)
* Siperianhusky: Saako sen vedettyä sinne?
* Italianvinttikoira: Minä! Minä vaihdan sen! *höh* Minne unohtuivat tikkaat?? *pomppu* Borderi saa hoitaa homman, en ylety...
* Newfoundlandinkoira: No jos on ihan pakko, niin voin mä sen kohta vaihtaa. Levähdän vain ensin vähän.
* Kääpiöpinseri: Nyt hollanninpaimenkoira on erehtynyt! *esimerkkihyppy* MÄKI pääsen - pääsen *hyppy* pääsen *hyppy* noin korkealle! *kilinkolinkilin* ... uups... hmmm... no käviskö jos mä vaikka SÖISIN sen lampun? *kurnks*
* Chihuahua: Yo quiero Taco Bulb.
* Airedalenterrieri: (toimii komentajana lampunvaihtajalle) Lampunvaihtaja tänne! Lamppu Suuhun! Tuolille nouse! Lamppu kierrä! jne. Työ lankeaa mahdollisesti bordercollielle.
* Irlanninsusikoira: Voisiko joku toinen tehdä sen? Minulla on nimittäin kamala kankkunen...
* Pointteri: Näen sen, tuossa se on, juuri tuossa...
* Kiinanharjakoira: Kertoisitko uudestaan MIKSI se hehkulamppu ylipäätänsä pitää vaihtaa?
* Kiinanharjakoira (Powder Puff): Kun olet sitten kertonut hyvän syyn miksi, voit antaa työn bordercollielle. Minä menen tästä näyttelyyn.
* Greyhound: Se ei liiku. Mitä väliä?
* Australianpaimenkoira: Laitan ensin kaikki hehkulamput pikku ympyrään...
* Vanhaenglanninlammaskoira: Hehkulamppu? Hehkulamppu? Oliko se mitä juuri söin hehkulamppu?